Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det går framåt

Kategori: Allmänt

Efter ytterligare 90 minuter rekning och kartritning ligger jag i fas med tidsplanen. På söndag eftermiddag skall den stora skogskullen rekas i dagsljus och min kontrollant skall gå över kartan med kritiska ögon. Det kan nog bli bra när det väl är klart. Men jag vill verkligen påpeka att det är en betaversion och godtyckligt vad som är med på kartan eller inte...... Kartprovet jag försökte lägga in blev ju inte så bra.Gör ett nytt försök....

Träning blev det ingen igår men idag blir det ett pass i Valhalla igen. Har precis pratat med PT och nästa vecka blir uppstartsvecka för att köra igång på riktigt under vecka 44. Förhoppningsvis skall jag även ha kommit igång lite grann med löpningen då. Provsprang några steg inomhus idag men ännu är det inte dags att springa på den. Så fort jag belastar den gör det ont. Har dessutom en hel del knakande i den. Undra om det är bra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: