Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sämsta någonsin

Kategori:

Jag är inte snabb, ingen löpartalang och jag kan aldrig göra milen under 44. Min talang ligger i att jag älskar träna och att jag kan tuffa på i mitt tempo. Dåligt tränad eller inte men jag var tämligen säker på en tid mellan 47-49. Det är liksom min fart och på intervallerna har farten varit som vanligt.

På uppvärmningen var varje steg jobbigt men tänkte att tre dagars vila inte är optimalt och att detskulle lossna. Efter 2 km ville jag bryta. Som tur var hade jag ingen klocka på mig. Tuffade på och tänkte att så fort går det inte men det är väl bara att ta sig imål.

På 51 minuter. Jag har ALDRIG haft över 50 på milen. Just nu är jag typ chockad men tänker att det kändes verkligen uselt av någon anledning. Jag kan bättre men samtidigt är formen sämre än på länge. Suck,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: