Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Effektiv inspiration

Kategori: Träning

Först effektstyrka ensam i ett hörn med han där hemmas spellista i öronen. Han där hemma har inte gett upp hoppet om att jag någon gång i livet skall kunna något om musik annat än barnvisor. Kompletterade med lite coreövningar och stannade klockan på 30 minuter och begav mig mot ellipsen för att skona höft och knä från löpningen. 
 
Hade en finfin plan om att köra ellips och samtidigt kolla på damernas skiathlon. Panik när jag inser att maskinerna på detta gymmet (Olskroken) INTE HAR TV. Vad göra???? Tur att telefonen var med och att jag hade 3G. Funkade utmärkt och det var inspirerande att träna framför loppet. Tiden gick för en gångs skull väldigt fort och jag fick med mig 50 minuters distans. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: