Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Många pass.

Kategori: Träning

  • Insåg när jag sprang hem igår att det var tredje passet senaste dygnet. Att jag höll på att springa långpass. Får man räkna så? 45 minuter fartlek på söndagskvällen. 31 minuter segmorgonjogg på måndagen och 27- lite piggare minutrar hem vid tretiden. Ett väldigt långt långpass! 
  • Det gick snabbare hem i alla fall. Nästan 4 minutrar. Piggare ben och lättare ryggsäck. Och lite snällare väg. 
  • Idag är det fullt fokus på klubbintervaller. Ska bli grymt roligt att pressa sida vid sida. Förra tisdagen fick jag ju riktigt fina besked så jag hoppas på mer av den varan. 
  • Annars ligger fokus faktiskt nästa helg och på finalloppet. Det blev inget SM, inget Lidingö och nu i helgen inget 10 km-lopp. Nu har jag bestämt mig för att det blir 18 km finallopp. Så dess så. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: