Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Inte alltid en dans på rosor

Kategori: Träning

Det har varit mycket upp ett tag. Bra genomförda pass med hyfsade kvitton på var jag ligger. Igår var känlsan missär. Fick uppbringa all tänkbar energi för att ta mig ur kläderna och faktiskt ta mig ut. Väl ute var allt segt och långsamt. Planen var 30-45 minuter distans med 8 stegringslopp + löpskolning. Försökte  få till några stegringslopp men de blev korta och långsamma. Kroppen ville verkligen inte springa. Kom in på löparbanan som dagen till ära var helt söndergrävd så där lär man inte kunna träna framöver. Suck. 
 
Gjorde mitt yttersta för att få till  bra övningar och tillät mig att dra fötterna efter mig mellan övningarna. Bättre färre upprepningar med bra fokus och jag får faktiskt ge mig själv godkännt. Jag gjorde absolut allt som jag kunde göra idag. Inte mer. 
 
Och facit blev 30 minuter snigeljogg med myrstegringslopp samt 20 minuter löpskolning. 
 
Idag ska jag egentligen köra styrka men ärligt talat får jag se om jag kommer iväg. Är sjukt trött och känner mig inte laddad för träning. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: