Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Pannben sökes

Kategori: Träning

Någongång mellan våren 2010 och hösten 2011 tappade jag bort mitt pannben. Hjälp mottages tacksamt.
Igår var jag PIGG under loppet. Bprde anat oråd, man skall inte vara pigg under testlopp. Blev besviken på tiden, typ 39:30 och surade en del. Kom hem tömde klockan och hade en medelpuls på  85%. Skäms!
Positivt: Det finns mycket kvar att kräma ut!
Negativt: Jag saknar fart, kanske i och för sig inte så konstigt då jag fötts helt utan snabba gener och måste träna upp dessa och denna träning varit vilande i ett och ett halvt år nu.
Så- nytt rekord blev det ändå eftersom det från högre makter har beslutats att även damerna skall springa 8 km numera och det var första gången för mig att springa hela varvet. Det var ju bra, och bra att jag kommer att slå nytt rekord öven nästa gång. Målsättning: 35 minuter! Tufft, men det skall gå.
Längtar till banintervaller, tröskelpass, distanspass, snabbdistans, löpskolning, benstyrka?....Mumma.
Idag ca 45  minuter löpning för att skölja ur kroppen. Imorgon sprintträning.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Jag tror att det ligger nånstans bakom væggen!

    2011-10-21 | 17:14:10

Kommentera inlägget här: