Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Morgonstund har stumma ben i mun

Kategori: Träning

Och där trillade jag över. Precis så mycket och inte ett uns mer ork hade jag i kroppen. Jag har sakta men säkert börjar trappa upp träningen mot "träning varje dag". (Som inte innebär träning varje dag men nästan) och då framförallt löpning varje dag. Jag trappar upp träningen för att vara redo för planerad, strukturerad PT-Träning under vintern. Redo för att orka med hellweek och annat skoj. Jag har massor av tankar om min vinter, om vad jag vill och vad jag tror skulle vara bra. Mer om det en annan gång.
Idag ville jag mer än vad benen ville och morgonens så kallade sprintträning blev ganska meningslös men en nyttig erfarenhet att se var min gräns går just nu. Så- 2 dygns vila innan jag står på startlinjen på IFK-kaveln och en startsträcka. 3,5 km röd bana och häng. Kan man hoppas på superkompensation?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: