Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Flaggan i topp

Kategori: Träning

Året har varit krångligt och snurrigt. Mina målsättningar har hela tiden fått skjutas på framtiden. Därför känns det extra roligt att jag klarat av årets sista mål. Att bli uttagen att springa Smålands. Jag är stolt. Att jag tog mig samman och tränade smart, kämpade med att på (allt för) kort tid hitta formen. Jag koncentrerade mig på att faktiskt prestera när UK tittade på. Jag gick in för träningar, jag laddade mentalt på småtävlingar. Jag visste att jag hade få pass att bevisa min kapacitet. Några bakslag (grusåttan) men formen har gått stadigt framåt så nu har jag bara att vässa lite till inför lördagen. Ska bli otroligt roligt.

Nu skall jag bara omsätta form och vilja till ett perfekt lopp också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: