Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Delux

Kategori: Träning

Igår var det han där hemmas träningsdag och egentligen min "springa med vagndag". Men eftersom jag kom hem tidigt från jobbet så valde jag att springa upp till träningen och han där hemma hade lagt deluxintervaller. 6 st orienteringsslingor. Jag hade beställt lättlöpt. Vilket känns tveksamt om jag fick. Han där hemma påstod det. Vi måste flytta från Göteborg illa snabbt innan han är så skadad att det inte går att reparera.
Känslan? Ja, svårt att springa fort i skog på grund av ovana och svårt att orka trycka på stigar/vägar. Men jag bet ihop och fick till 4 bra intervaller, en halvbra och en helkass.
Idag? Distanslöpning tror jag allt det får bli. Längd okänd. Beror på när jag kan komma ut och hur kroppen känns under dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: