Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fitnessträning

Kategori: Träning

Inte riktigt träning som jag är van vid men man tager vad man kan nu för tiden. Eftersom jag skall prova springa ikväll på tjejträningen var det inte aktuellt med löpning igår också utan det blev en rask promenad hem från klubbstugan. Planen var ju även att få till lite benstyrka men det fina vädret gjorde det omöjligt att besöka ett gym utan jag hittade på konceptet. Snabb promenad 1 min. 30 sekunder utfall/ben. 1 min promenad. 30 sek benböj. 1 min promenad. 30 sek tåhävningar.  5 varv. 10 minuters träning och 50 minuters motionerande.

Roligt. Nja. Men jag fick in benträningen, kom hem och fick promenera i skog.

Idag väntar orientering och mycket trevlig tjejträning. Och välgörande högre pulser.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: