Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Kategori: Träning

Järnkvinnan är tillbaka! Järnvärderna är normala och ikväll skall jag NJUTA på klubbträningen. Skita i hur det känns och bara springa på. Fattar själv att formen är långt borta men jag är hel och frisk! Och nu är det fullt fokus på Luletävlingarna om 1,5 veckor. Lite formtoppning på det här och jag är tillbaka i gammal god form.

Igår var sista måndagen på gymmet. Både tråkigt och skönt. Jag känner att jag behöver ladda om batterierna. Hitta ny musik. (Framförallt det!) Och få ny inspiration. Utvecklas helt enkelt. Det kändes skönt att köra sista klassen med stammisarna på plats. Att se dem kämpa lite extra för att det är sista gången. Att få en svettig kram efter passet. Att höra att jag är välkommen tillbaka i höst. Det är sånt som gör det värt att "offra" varje måndagskväll.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Härligt att höra, BRA! Jätteglad för din skull, och hoppas att järneffekten ger dig superform!

    2010-06-02 | 09:20:12
  • En stammis säger:

    Kommer att sakna ditt spinningpass på måndagarna. Ditt peppande "ja ja ja ja ja" som pressar ut det där lilla extra :-)

    Du är grym!

    Ha en bra sommar!

    2010-06-03 | 21:13:54
  • Stina säger:

    Skönt att värdena är bra igen. Snart flyger du fram!

    2010-06-07 | 10:58:31

Kommentera inlägget här: