Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vardag

Kategori: Träning

Det har varit en lång ledighet. Som har gått så fort. Men jag har hunnit träna, slappa och träffa vänner så jag är nöjd. Träningen har i princip flytit på som planerat. Tyvär kunde jag inte springa inomhus eftersom Arcusbanorna var belägrade av fotbollsspelare. Men det har blivit en hel del pass på löparband istället.

Jag fortätter att hålla i mängdträningen i ytterligare en vecka. På grund av vädret är det lite oklart vad det blir för träning. Nu verkar det komma ännu mer snö och det kan hända att löppassen i terräng snöar in. Eller i alla falll inte blir riktigt enligt planen. Vi får se.

Idag blir det i alla fall träning med klubben. Roligt, roligt. Det kan behövas lite sällskap på löparpassen för sista tiden har jag känt mig väldigt ensam och med det har motivationen sviktat lite. Ser fram mot nöjet att springa tillsammans med alla andra!

Kommentarer

  • Britta säger:

    Välkommen tillbaka, och gott nyttår!

    2010-01-05 | 13:16:35

Kommentera inlägget här: