Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

måndag

Kategori: Träning

Inledde uppvärmningen redan i bilen då det blev onödigt spännande att sitta i bilkö förbi en olycka....Det höjde nog pulsen några slag.  Men var i alla fall framme i tid och hann precis upp till salen när dörren öppnades.

Körde 3*8 minuter (ja, jag skall göra nytt pass. lovar. Har faktiskt ett nytt pass men det är inte bränt än för det strulade men kanske ikväll?) Nu börjar det fungera bra med pulsklockorna och det flyter på bra rent tekniskt. Som vanligt en helt underbar känsla i salen. Jag är bortskämd med positiv energi på måndagar.

Efter corebollen fick det bli racerfart hem för att hinna få fram middagen till svett, gröt och klistervalla. Inspiration! Är inte alls sugen på vilodag.... Men det blir nog bra att ladda upp för kommande pass men jag är sjukt sugen på hårda, tuffa träningsdagar. Och kroppen känns inte alls sliten. På vilodagarna brukar jag typ halta hem och ligga livlös i en soffa men det blev lugnare i helgen än planerat och en massa sovande. Det måste ha hjälpt.

Idag kom mera snö, det skall snöa imorgon. Det kommer bli moddigt på testbanan på torsdag. Och 3 varv står på programmet. Bäst att ladda på pannbenet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: