Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Lånad tid

Kategori: Träning

Känns som jag tränat på lånad tid. Har dragits med förkylningssyptom hela året och nu fick jag betala. Ganska typiskt mig. Klarar all träning. (3 tuffa veckor) och när viloveckan kommer så rasar jag. Den här gången bromsade jag i alla fall ganska tidigt och tränade inte in förkylningen utan den kröp sakta på vilket också innebar att jag inte blev toksjuk och att det vände ganska fort. 5 dagar utan träning.

Känns dessutom som att det mest satt i luftrören. Jag har ju lite problem med dem och de har bråkat sista tiden, förmodligen på grund av kylan.

Vet inte om jag kan lära mig så mycket av det här. Jag vet att jag tränar på gränsen av vad jag klarar av när jag jobbar heltid och inte är villig att ta bort allt annat i mitt liv än träning, mat, sova och jobba. En förkylning på vintern är normalt för mig. Kan det bara hålla sig vid det så är jag inte orolig.

Nu- ny vecka- nytt fokus.

Kommentarer

  • Britta säger:

    5 sjukdagar i viloveckan måste du väl tåla. Ni hade toktur med vädret förra veckan, det var -15, vind och snö på Budor på lördan, -20 på söndan denna helg. Dvs omöjligt att träna, men skönt att sitta i soffan och mata elden.

    Köket är klart :-D !!!

    2010-02-22 | 09:41:12
  • Sofia säger:

    Kul med köket. När får vi se bilder? Eller måste vi komma och se det live?

    2010-02-22 | 09:55:41

Kommentera inlägget här: