Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fullsatt

Kategori: Träning

Det är grymt att leda klasser när salarna är fullsatta. Det är grymt att leda klasser när man får leende tillbaka. Igår körde jag 3*8 minuter på spinningen, precis när musiken dog ut efter den andra intevallen utbrister en dam mitt i salen (högt). Det här är inte cykling, det här är tortyr. Då vet man att man har lyckats! Efter klassen kom hon fram och sa att hon hade kommit hit för att hennes doktor hade ordinerat pulshöjande aktiviteter minst en gång per vecka. Normalt styrketränade hon mest. Jag hoppas innerligt att hon hittar tillbaka!

Corebollen var som vanligt överfull, kul med bra tryck! Det är dessutom roligt att se att en hel del folk som verkligen vill träna hårt hittar hit. Det ger så otroligt mycket när man kan köra en klass som bara flyter på och deltagarna kämpar och hänger i! Alla kan inte vara bäst men alla kan göra sitt bästa. Det är min träningsfilosofi!

Ikväll klubbträning. Jag rider med på klubbens framgångsvåg ikväll tror jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: