Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det blev en fantastiskt dag- trots allt.

Kategori: Träning

Efter en inledning med riktigt orienteringsflow blev jag stressad av ett mindre misstag, tappade fokus, tappade självförtroende, stressade och gjorde ingenting rätt. En dålig dag på jobbet. Jag tar med mig inledningen, kapslar in den tillsammans med förra helgens teknik och går vidare.

Efter målgång tyckte dock mina vänner att jag borde träna mer och skickade iväg mig på en tur med racercykeln, i kanske inte helt korrekt cykelmundering. I vilket fall som helst verkade övriga cyklister på vägen tycka att det såg lite konstigt ut.

Sen tyckte de att det här var en lagom vägg att bestiga.

Och då kan jag meddela att jag har provat på klättring en gång tidigare. Men nu fixade jag en 5+. Coolt!  och ja, jag är imponerad av mig själv, ibland måste man få vara det!
För övrigt upptäcktes mina talager i bananlastning.

Kvällen avslutades med en middag- med bästa vännerna. Det var en otroligt bra dag! En mental energikick som uppladdning inför SM. Det tackar man för!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: