Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vilodag femtusenelva

Kategori: Träning

Efter ett kiropraktorbesök hamnnade jag hemma. Ståendes i hallen. Tittandes på röran av saker och hittade han där hemma i skafferiet, för en gång skull inte ätandes utan städandes. Träning fick bli städning och äntligen uppackning av de sista grejerna sen bröllopet. Kändes viktigt för att kunna fokusera på träning framöver.

Jag har så många dåliga ursäkter nu men ja, jag vet inte. Jag inbillar mig att jag får ta det lugnt ett tag till. Det är inte så enkelt att träna när höften gnäller. Och min motivation har inte riktigt hittat tillbaka. Det har i alla fall gått så långt att jag numera har dåligt samvete över uteblivna pass nu. Jag funderar på vad PT skall tycka....Det är ju inte direkt några kvalitetspass jag river av. Och har ångest över hur tufft det blir att starta om. (tufft=roligt)

Jag har några saker kvar i höst som jag vill göra innan jag börjar hårdträna. Planen är att från och med nästa vecka börja trappa upp lite igen (om höften vill- inte stressa utan bli hel först). Den 2/11 har jag kick-off för strukturerad träing. From den 16/11 ligger all fokus på operation SSSS.(SofiaSnabbSäkerStark eller SofiaSnabbSnabbareSnabbast). Japp- så får det bli.

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: