Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Motionär

Kategori: Träning

Woow. Kan man bli så dåligt tränad på en veckas uppehåll? Det var slitigt och kantigt. Och inte så roligt. Roligt att var tillbaka i gänget och träna men tråkigt att bara slita och inte hitta någon löparglädje. Desstom klarar inte höften 2 löppass på 2 dagar än. Hade nästan glömt bort det....

Så nu får det bli mer cykel och rehabträning. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för skador. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ för ryggen.

Måste yoga mer.

Idag ännu oklart med träning. Får se vad jag kan hitta på!

Min höstpaus kommer tidigt iår. Jag känner att det är lika bra att ta den nu. Dels har jag redan haft en veckas uppehåll och dels verkar jag inte kunna springa så mycket nu.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Kom att tænka på en sak igår. Vad smarta ni ær som gifte er i oktober!!! Så kan ni i alla år resten av livet ha en dag i tråkiga oktober som "måste" firas med restaurangbesøk, fin hemmamiddag eller vad vet jag! Jag menar, maj och juni ær ju roliga i vilket fall som helst, men oktober behøver lite extra piff!

    Grattis igen!

    2009-10-08 | 09:22:10
  • Enga My Man säger:

    Bra skrivet Britta! För att inte tala om November. Är det ingen som kan gifta sig i November. En totalmörk månad. Någon som vet hur man piffar upp den?

    2009-10-09 | 07:57:17
  • Britta säger:

    Kanske du skulle gifta dig i november Enga ;-) efter mönsterexempel från J&S! Gärna i trakterna av en barnvakt.

    2009-10-09 | 08:44:39
  • Anonym säger:

    Kanske du skulle gifta dig i november Enga ;-) efter mönsterexempel från J&S! Gärna i trakterna av en barnvakt. Förresten jag kollade funbeat.se men där hittade jag inga träningsvänner?!? Tränar man under fake namn där eller?

    2009-10-09 | 08:46:11
  • Enga My Man säger:

    Ska se vad jag kan göra, men hinner nog inte i år :-)



    Känns som att Red ska gifta sig först. Jag lovar att hålla ett tal då.

    2009-10-09 | 19:20:59
  • Enga igen (Reciteraren) säger:

    Jag är med på Funbeat. Leta upp mig och lägg till mig, så slipper jag leta upp dig. Haha

    2009-10-09 | 19:25:14
  • Fru Lundberg säger:

    Britta, Enga. Japp. Det var smart att gifta sig i Oktober!

    2009-10-12 | 12:55:00

Kommentera inlägget här: