Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

GLÄDJE

Kategori: Träning

Fortfarande hög på pulskurvor. Igår sprang jag stämpelstafett 5*1:20 med lika lång vila. Och jag sprang aldeles för fort. Jag stumnade rejält och det gick lite långsammare på slutet men oj vad jag njöt. Jag mådde illa av trötthet efter sista spurten men kände bara glädje. Nu minns jag. Det är så här det känns att träna hårt. Och höften bråkade väldigt lite. Idag är den stel men inte så illa som man kunde tro. Det går åt rätt håll. Nu skall jag bara fortsätta vara smart.

Idag blev det Yoga på morgonen. Ikväll väntar coreboll men det blir nog inget mer. Jag skall nog låta kroppen vila efter två tuffa dagar.

Kanske, kanske kan det bli den korta sträckan i tredjelaget på söndag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: