Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

4 gånger om

Kategori: Träning

Joggade sakta till gymmmet, 5 minuter.
10 minuter på elipsen
3-2-1 på löpbandet. Vilan bakom bandet ståendes stretchandes.
3*(3-2-1) på elips
5 minuter nerjogg på elips

Helt OK pass men jag kan verkligen inte pressa upp pulsen på elips och på bandet sprang jag inte för fullt. Kontrollerat fort.

Idag väntar rehabträning, på lördag förmodligen motionscykel och på söndag 4,5 km orientering på Smålands. Andra sträckan i tredjelaget. Med rätt att gå.

Motivationen börjar smyga sig på och jag märker att träningen mer och mer börjar styra min vardag. Träningen blir nummer ett och sen planeras andra saker efter den. Nästa vecka styr jag min egen träning men sen lämnar jag över till PT och förhoppningsvis skall jag då kunna springa minst 3 gånger per vecka obehindrat. Och förhoppningsvis skall det sedan gå fort upp till normal löpstatus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: