Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

2 corepass senare

Kategori: Träning

Coreboll igår kväll. Core imorse. Full fokus på en stabil vältränad bål.

Inga pulshöjande aktiviteter alls igår och det får nog bli något idag. Funderar på att ta mig ner till gymmet. Problemet är bara att det är så urbota tråkigt att träna kondition på gymmet om man inte får köra 4*4 minuter på löpband. Och det får jag nog inte.

Velar fortfarande om start på söndag. Efter i tisdags var jag säker på att springa. Efter kiropraktorns misshandel var jag säker på motsatsen. Idag velar jag igen. Alltså det är klart att jag inte skall köra för fullt, men det finns en kort sträcka i tredjelaget som är ledig och står till förfogande. Om inte jag springer, springer ingen. Jag ska springa en sväng i helgen. Frågan är bara - ska jag tävla??? Klarar jag av att gå om det behövs? Kanske skall jag ställa alarmet på klockan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: