Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Oj.

Kategori: Träning

Oj. Pulsen stack visst iväg lite. Utan att jag täkte på det. Spinningen blev lite hårdare än planerat men det var ju inte jobbigt! Just nu är jag inte i spiningflow och varje vecka är en riktig träningspeppare. Det är en bra grupp som återkommer varje vecka. Det jag gillar mest är att det är så många som gillar att köra hårt! Men jag lovar att nästa vecka skall i alla fall jag försöka släppa på intensiteten något.

På corebollen insåg jag att jag börjar tappa lite balans. Oftast går jag runt och coachar under just den låten och därmed så missar jag ju att träna det själv. Det måste åtgärdas. Just nu ingen bra lösning men jag jobbar på det.

Ikväll skall jag äntligen få springa igen. Är grymt sugen på klubbintervallerna men borde nog försöka springa i skog på mjukare underlag. 3*7 minuter står på schemat. Längtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: