Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nu har jag hittat hem!

Kategori: Träning

Igår var en oväntat produktiv kväll. Inte på träningsfronten men igår var jag mixmeister (ja, programmet heter så!) och mixade spinningmusik i 5 timmar. Producerade ett helt nytt pass som jag är grymt nöjd med. Körde det imorse och nu känns det som jag hittat hem igen. Det är rått, det är enkelt, det är träningseffekt.

3-2-2-1-1-1-2-2-3 minuters intervaller och så en final med 45-45-30-30-30 sekunder. 14 intervaller. Det är rå cykling. Sitt och trampa. Var lite orolig för att det kanske skulle bli tråkigt men jag tror inte de upplevde det så. Det händer inte så mycket men partierna är korta och fokus är jobba, jobba , jobba. Precis som jag vill ha det!

Och deltagarna slet. Och log. Jag tog det lugnt. Hade dessutom packat racerskorna och det ar svårt att ta i när man inte sitter fast med fötterna. Dessutom är de ganska svåra att gå i. Jag var nära några fina vurpor.

Fullsatt, en taggad Sofia, duktiga deltagare och en kropp som vill träna igen. Vilken start på en onsdag.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Helt klart ett grymt pass! Ser fram emot nästa vecka då jag ska köra för fullt hoppas jag.

    2009-03-04 | 09:49:13
  • Sofia säger:

    Du är min elitelev! Att du gillar passet är det bästa betyg jag kan få. Om jag kan blidka han där hemma också så är jag kung sen!

    2009-03-04 | 10:55:54
  • Andréa säger:

    Kul att det gick så bra!



    ang din kommentar i min blogg: jag har mailat förbundet och ska se vad de svarar men annars hör jag absolut av mig ang kontaktuppgifter!!

    2009-03-04 | 14:50:22
    Bloggadress: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: