Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Hur blir man nervös?

Kategori: Träning

Jag måste tagga till. Jag måste bli lite mer nervös. Jag kanske måste sätta lite mer press på mig själv? Nu är jag ute på djupt vatten men kanske är jag lite för nöjd. Kanske är jag lite för feg. Det känns så. Söndagen kändes lam. Min inställning var fel eller den blev fel. Jag måste vilja mer och jag behöver kanske ha högre krav på mig själv? Senast jag minns att jag var riktigt nervös var på SAIK:s vårtävling för cirka ett år sen....

Jag vet att jag kan mer men hur får jag ut det?

Veckans planering
MÅN Ben+ core
TIS Backitervaller med OL-inslag! (Springa upp- orientera ner. PT:S önskan var backe eller terräng och gärna orientering, snacka om träning serverad på silverfat)
ONS Spinning (FM) och sprintstafett (tejträning)
TORS maxpulstest (FM)  + banintervaller + löpskolning (Sällskap sökes)
FRE vila??
LÖR Medeltävling
SÖN Långdistanstävling

Kommentarer

  • Sara säger:

    om man kan vara färdigtränad och på stan till klockan sex är jag nog på träning på torsdag!



    var hade du tänkt dig?

    2009-03-30 | 11:45:45
  • Sofia säger:

    Det kan kanske lösas. 800- 2600 -2400 och 2*200 är det som gäller!

    2009-03-30 | 12:39:04

Kommentera inlägget här: