Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Yogatanten

Kategori: Träning

Det är jag! Känner mig som en tant i alla fall. Men idag var det grymt bra. Vi var bara 3 deltagare så instruktören gick runt och bände på oss. Det gör skillnad.

Idag väntar orientering i Vättlefjäll. Hur det nu skall gå i värmen.

Imorgon väntar ett annorlunda och svårt pass. Kanske det klurigaste jag någonsin tränat! Jag skall springa 3 varv (1200 meter) Första varvet skall gå i 1:50-1:55 fart, andra i 1:45-1:40 och sista i 1:35-1:30. Upprepas 2 ggr. Sen gör jag om samma upplägg fast springer 600 meter delat på 3 st 200 meterslopp. Spännande är bara förnamnet. Har ingen aning om hur det skall gå? jag är inte så bra på farthållning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: