Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Utvärderad

Kategori: Träning

Idag på morgonen utvärderades jag på spinningen. Det är alltid bra att bli utvärderad. Och roligt! Framförallt kände jag idag att jag gillar att leda pass. Det har varit lite upp och ner med motivationen men idag var det klockrent. Jag är bra på det här med spinning. Det är roligt, det är utvecklande och det ger mer energi än det tar! Nu är det bara en gång kvar innan sommaruppehållet sen ska jag komma taggad till hösten. Förmodligen med både coreboll och spinning på en helt ny anläggning. Spännande.

Igår motiverades jag av sjukt snabba friidrottare på slottskogsvallen. Det är en fröjd att titta på duktiga idrottare.

Ikväll ska jag själv sprätta loss på friidrottsbanan med rekordkorta intervaller. 6*150, 6*100 och 6*60 meter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: