Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sorgset farväl

Kategori: Träning

Gårdagen bestod av mitt sista morgonspinningpass för alltid och det var riktigt sorgligt att säga hejdå till alla mina stamkunder. Det är ändå ett 20-tal deltagare som nu har kört spinning med mig varje vecka i 2 år! Tyvär tror jag inte att de hittar ut till Frölunda som blir min nya hemmaanläggning där jag kommer att köra spinning och coreboll på måndagkvällar i höst. Det blir en utmaning att hitta nya stamkunder! Har också fått ett spännande erbjudande från sportlife som jag funderar på. Det innebär något mer tid på spinningcykeln och lite mindre tid för orienteringen. Det är inte aktuellt den här säongen men kanske kan det vara en ny utmaning inför nästa år? Det är ju inte så många timmar det handlar om men det handlar om engagemang och någon helg per år. Har jag tid och kraft till det?

Igår provade jag också mitt nya benstyrkeprogram. Lite hattigt första gången men det kan nog bli bra och passa mig!

Kvällen tillbringades i konstiga bilar. Föraren fram gasar, han där bak styr. Med förbundna ögon. Eller. Föraren fram styr framhjulen och föraren bak (som sitter baklänges) styr bakhjulen. Det blev många skratt!

Idag väntar en orienteringsutmaning signerad PT hemma i Månsarp. Längtar hem!

Och pappa - Grattis på din stora dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: