Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

off topic

Kategori: Träning

Igår köpte jag en liten present till han därhemma. När jag kom hem och gick in i köket blev jag aningen fnittrig då det ligger ett paket från samma affär på köksbordet. Det slutar inte där.När han där hemma öppnade sitt paketet hade han själv köpt exakt samma sak till sig själv under dagen. Så det hela slutade med att jag fick paket och han där hemma får byta sitt....

Träning då? Jo jag var velig, det var ju så fint väder  och gå in då? men väl på plats väntade en trevlig överraskning i form av en vän så det blev både core, yoga och trevligt sällskap. Inte illa! På yogan hade jag för första gången lite flyt i rörelserna, jag behövde inte hela tiden titta upp utan kunde fokusera på rörelsen. det gjorde yogan lite jobbig.

Idag blir det löpskolning, sprintträning 4*(30-20-10) med dubbla vilan och en 6-minuterintervall.

Kommentarer

  • Enga säger:

    Nu när du kommit in på off topic ämnen kommer det kanske en lista snart....?

    2009-06-02 | 19:53:50
  • Sofia säger:

    Till skillnad från dig försöker jag ändå hålla mig till ämnet men bjuder på små historier från det vardagliga livet.

    2009-06-03 | 09:37:51

Kommentera inlägget här: