Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Och här är inlägget jag inte borde/får skriva

Kategori: Träning

Ikväll är det dags för testlopp! Jag har order om att tagga ner, att inte fundera och inte lägga för mycket fokus på loppet. Det kan ju hända att kroppen slår bakut efter en lång helg. Så jag borde inte skriva ett inlägg om testloppet men för sjutton, jag längtar ju! Just nu ska det bli jätteroligt. Jag har sista tiden varit väldigt duktig  på att ha roligt på alla pass och jag tänkte inte sluta ikväll. Ikväll ska jag ha roligt och springa 37 sekunder under rekord och klara drömgränsen. Men om jag trots allt inte klarar det ska jag komma ihåg att det var roligt att längta och att det kommer fler chanser. Vad tror ni om det? Kajsa har rätt!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Längtar också till nästa testlopp, men jag får nog vänta en bit in i juli ...



    Ha kul ikävll!



    Hälsa han den hemma att jag är i bassängen 06:30 imorgon om han vill ha joggsällskap eller utmanas i crawl!

    2009-06-16 | 13:24:28
  • Sofia säger:

    Annar bjuds på spinning i morgon bitti. Han där hemma ska nog dit.

    2009-06-16 | 14:55:25

Kommentera inlägget här: