Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nu har jag bestämt mig.

Kategori: Träning

Det har varit några ångestfyllda dagar. Jag har inte varit riktigt sjuk. Inget halsont, ingen feber men någonting har inte varit bra. Jag har sovit otroligt mycket och varit tjock i halsen. jag har tränat varje dag men inte blivit sjuk... Efter spinningen i onsdags trodde jag att det var kört och ställde in kvällens pass, åkte hem, tjurade och sov. Torsdagen sov jag men var annars OK. På kvällen var jag tvungen att prova kroppen. Skulle jag ut och åka? Skulle jag till Finland?

Gav mig iväg en sväng ner till Vallhalla och in på banan för några snabba drag (5*150, 5*100 och 5*60) och kroppen svarade OK. OK. Hm. Vad göra? Efter mycket velande bestämde jag mig ändå för att åka. Tur att jag inte kollade mailen innan för jag fick just veta att vi har 5 st skadade/sjuka och inte fulla lag. Men nu ska jag åka. Jag ska springa imorgon em och tills dess hinner jag sova ytterligare en natt och jag hinner ha en lugn skön fredag.

Men snälla kroppen. Kan jag få vara hel, frisk och utan problem ett tag nu så att jag kan skörda?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: