Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det finns fler!

Kategori: Träning

Halvmotiverad till benstyrka på lunchen. Joggade ute en liten sväng, in på gymmet. Tagga till, notera tjejen brevid som precis startar sin benstyrka. Kör igång.

(Just nu kör jag ett antal benövningar med fart. Ca 30 sekunder per ben och ingen vila mellan. Totalt tar hela passet typ 10-12 minuter, utan någon vila. Grymt effektivt, grymt bra.)
 
Idag var det andra gången jag körde och idag gick det sjukt bra. Jag blev motiverad av tjejen brevid som körde samma upplägg! Inte exakt samma övningar men massor av benövningar utan vila! Vi blev nog båda taggade och när jag var klar och hon fortfatte la jag in några explosiva upphopp för att det var så kul! Tillslut la vi av med benen samtidigt men hon fortsatte med överkroppen och såg grymt fokuserad ut och tränade med musik så jag vågade inte störa, men hade varit kul att höra vad hon tränade för?

Benen svarade oväntat bra och jag kände mig stark. Det kommer jag inte göra imorgon. Det här kommer att straffa sig.....

Att 35 minuters träning kan vara så grymt bra och fokuserat. Mer expressträning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: