Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vill inte, vill inte, vill inte.....

Kategori: Träning

Fast jag vill. Eller nåt. Försökte få medhåll av han där hemma att jag skulle slippa träna idag. Det fick jag inte. Och jag vet ju att jag egentligen vill. Jag är bara så less. Men nu är det timmar kvar innan jag går på semester. Så med gårdagens effektiva (och bra!) benstyrka i kroppen skall jag om 2 timmar byta om till träningsstassen. Jogga ner till Vallhalla IP och köra löpskolning,  5*200 och 5*100 meter. Jogga förbi sushistället på vägen hem. Duscha, äta och sedan avsluta jobbet innan bilen styr mot Gotland.

Det ska bli underbart med semester. Det ska bli underbart att hitta träningsglädjen igen. Och den kommer, redan imorgon då det blir SM-pass i Oskarshamn. Det passet ser jag fram mot.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Jag tycker att du ska vila, blir väl nog pass framöver nu!

    Ha kul på Gotland och i Eskilstuna, och lycka till!

    2009-07-02 | 13:52:49

Kommentera inlägget här: