Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vänta och se

Kategori: Träning

Idag har jag sprungit 30 minuter. Joggat till Skogsvallen och varit PT åt han där hemma och Enga medan de körde löpskolning och banintervaller och tro mig när jag säger att jag var sugen på att träna. Sen joggade jag hem. I gore-texjacka och fleece....Regnet har kommit idag och jag ville ite bli kall när jag stod och hejade.

Så nu är det bara att vänta och se. Blir jag frisk eller kommer ett nytt bakslag. Jag snörvlar fortfarande men nu börjar det kännas bra i kroppen så jag tror nog att dagens pass snöt ut det onda. Så fram mot helgen kan det bli åka av igen.

Laddad till tusen och glad över att influensan kom nu och inte i september. Det här var inte enligt planen men även om formen har försämras har det gett massor av motivation. Heja hösten. Här kommer jag!

Kommentarer

  • lina säger:

    härligt att du börjar friskna till. en sjukvecka kan ibland vara bra då det gör gott för motivationen. se bara till o bli helt frisk och sen kör du på så kommer det bli fint till höstens smtävlingar. finns mycket tid att ha roligt på!

    här i eksjö är det bara fint! synd med så många skadebekymmer hos elitherrarna, men jag försöker försvara lite gmokfärger och hittils är jag väldigt nöjd! ska se till att hålla i det här över vilodagen nu och sen blir det roligt på torsdagens medel! ha det fint /lina

    2009-07-21 | 20:46:48
    Bloggadress: http://strandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: