Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Livstecken

Kategori: Träning

Träningsmotivationen kom snabbt tillbaka men jag hann inte med mer än 2 tävlingar (av planerade 6) innan jag blev sjuk:-(  Efter två dagars feber är jag nu på benen igen och imorgon blir det lätt träning som lite uppstart inför sommarträningen!

En vecka på Gotland har jag hunnit med och nu två dagar i stugan. I och för sig har jag mest sovit mig igenom första tiden här uppe men nu är jag på G igen. Norrland är vackert.

Ge mig en dag till så ska jag snart kunna rapportera om roliga träningspass.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Drygt två dagar nu ... vad hade du tänkt att jag skulle göra på jobbet förutom att läsa bloggar?! :-)

    2009-07-17 | 13:49:32

Kommentera inlägget här: