Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Ers höghet klubbmästarinnan 2009 talar.

Kategori: Träning

Japp, nu är det klart. I ett år  kommer jag att tilltalas enligt rubriken. Det var fullständig utklassning i fullt startfält. Alla var där och ingen kunde klara av att slå mig. Storheter som Han där hemma, Enga my man och Red återfinns längre ner i resultatlstan. Sm i orientering känns fjuttigt. Jag har uppnått något som jag aldrig trodde var möjligt. Grattis till ers höghet klubbmästarinnan! MINIGOLF ROCKS!

Kommentarer

  • P säger:

    Grattis Sofia! Rätt åt dem, vad skyllder de på den här gången? Fast det där med fullt startfält var bara nästan sant...

    2009-07-17 | 22:05:52
  • Fd klubbmästare säger:

    Grattis! Tränar bättre till nästa år.

    2009-07-22 | 11:29:16

Kommentera inlägget här: