Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det här var segt det.

Kategori: Träning

Det är nu 8 dagar sen jag blev sjuk, även om det tog ett tag innan jag däckade rejält. Det är 4:e dagen utan feber- jag borde vara frisk och ute och träna. Såhär länge har jag nog aldrig varit sjuk. Jag är fortfarande lite snorig, vilket jag kan leva med men kroppen värker på något konstigt sätt. Provade en lätt-lätt jogg igår men det var inte aktuellt och idag blir ingen träning heller. Suck. Sommarens planer med intervallvecka känns långt borta nu. Nu måste jag bli frisk, på riktigt.

Vad gör man på semestern om man inte kan träna? Tur att jag är klubbmästarinna och kan trösta mig med det. Annars börjar jag bli odräglig för min omgivning. Skulle behöva springa av mig.

Vad är det här? Svininfluensa?

Kommentarer

  • Sara säger:

    Svininfluensan? I så fall bättre att ha den nu än under SM!



    En jobbvecka kvar, börjar bli otroligt segt. Surfar på O-ringen resultat för att hålla mig vaken.



    Borde uppdatera bloggen också.

    2009-07-20 | 09:03:04

Kommentera inlägget här: