Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Trögt

Kategori: Träning

Här är kallt och trögt och backigt. Morgonens pass var trögt. Det var ingen pigg känsla i kroppen. 50 minuters åkning uppför inledde dagen och det var väl i ärlighetens namn en del åkning utanför spåret. Passet blev oväntat långt och det tog mig 45 minuter att hitta hem i stugbyn. Kartan kan knapparst klassas som bra. Aningen schematisk och ungefär 50% av de befintliga spåren var med på kartan. Dessutom var det mörkt när vi anlände igår och jag hade dålig koll på hur det såg ut. Men tillslut, efter att ha blivit lurad av två norrmän, tog jag mig hem och nu försöker jag ladda om till eftermiddagen.

Trots lite problem och en dålig känsla så får man erkänna att det är riktigt, riktigt fint här uppe. Spår i världsklass och inspirerande omgivningar. Snart dags att inspireras igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: