Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Från 29 till 16 på 12 h.

Kategori: Träning

Igår kväll var det en ledig plats på spinningen. Imorse var det 14.....Fast jag fattar att folk vill sova 06:45.

Idag lånade jag ut min pulsklocka till en deltagare. Det var hennes första pass med pulsklocka. Det var roligt att höra hennes kommentarer eteråt om att hon var tvungen att ta i för att pressa upp pulsen. Hur pulsen sjönk lite för mycket under passagerna om hon inte jobbade aktivt osv. Får nog låna ut den nästa vecka också.

Kommentarer

  • River säger:

    Jag har också lånat ut min pulsklocka ett par gånger och deltagarna har fått en "aha-upplevelse". Synd att så många var morgontrötta. Du ska inte börja instruera på någon kvällstid. Det är nog många som missar dina grymma pass pga av den tidiga timmen. Vi ses!

    2009-01-28 | 09:42:08
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Jag lobbar för en måndagskväll med spinning och coreboll på Almedal. Jag hoppas på det till höstterminen.

    2009-01-28 | 11:17:52

Kommentera inlägget här: