Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

YES!

Kategori: Träning

Ibland bara faller allt på plats. Morgonens teknikträning var en korridor-OL och idag fick jag jobba med kompassen utan att behöva hålla reda på kontrollpunkter. Idag gled jag fram i min korridor och jobbade med kompassteknik. Idag tror jag att jag hittade rätt. Jag hade i alla fall inga problem med min teknik. Och nu har kommit på hur jag vill jobba med kompassen. HURRA!

Benen var deg. Som väntat. Styrketräning tar ut sin rätt. Gårdagens pass var bra. Jag laddade på, körde och svettades. Ingen riktigt taggtrådsglöd men ett bra pass.

Dagens fysiska utmaning är 10*200 meter. Me like! 200-ingar har blivit en ny favorit. Ladda, ladda, ladda. Heja mig. Ikväll ska jag tugga taggtråd. Ikväll ska det bli åka av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: