Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Inspirationen tryter

Kategori: Träning

Det är inte tråkigt att leda spinning. Inte alls. Jag gillar det grymt mycket. Men i kombination med alla annan träning så känner jag att det just nu tar mer energi än vad det ger. Jag är inte riktigt nöjd med nuvarande pass och känner att jag borde göra om det. Det där borde hänger över mig. Kanske skall jag ta en paus med spinneriet i höst?

Drömmen är om jag kunde få till en måndagskväll då jag kunde leda BÅDE spinning och coreboll. Då hade det bivit 2 i 1 och dessutom är jag lite sugen på en kvällsklass igen. Men man kan bara önska.

Nästa vecka skall jag plocka fram ett gammalt favvopass och försöka hitta tillbaka till glädje och inspiration igen. För det är roligt, och normalt ger det mer energi än det tar!

Ikväll ska jag tära på energiförrådet rejält med ett banpass. 3*600,  3*400 och 3*200. Det bir 30, 20 respektive 10 sekunder eller vad var det vi sa? Snabbare och snabbare för varje intervall är orden.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Då ska jag omedelbart anmäla mig även nästa vecka.



    Det är sjukt tidigt på morgonen men vilken kick jag får resten av dagen!

    2009-02-04 | 15:02:43

Kommentera inlägget här: