Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Ben ben ben

Kategori: Träning

Träningsvärk. Inte så farlig men lite molande. Det är svårt att få till ett benpass i veckan och även om det inte är någon farlig värk så blir benen lite ledsna efter ett styrkepass. Det blir skönt med 20 minuters jogg och stretch idag OCH Kick-off inför våren 2009.

Det börjar närma sig. Jag har tränat med PT i 11 veckor nu och det är 7 veckor kvar till tävlingspremiären och 8 veckor kvar till Spring Cup som i år blir väldigt viktigt som en stor del av uttagningen till 10-mila. Det känns väldigt spännande att gå in i en ny tävlingssäsong. Har jag kommit en bit på vägen mot mina mål? Har jag blivit snabbare? Det är svårt att se skillnad själv, men jag KÄNNER mig snabbare! Ska jag månne få bevis imorgon då det är dags för banintervaller igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: