Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Att läsa om träning kan räcka.

Kategori: Träning

Tisdagsträning: Löpning för mig själv på hala snöspår. Lite stressad i löpningen i början men sen fint flyt. Trött i kroppen men ändå bra steg i 50 minuter, sen kom tröttheten. Ett "att göra pass" som ändå gav inspiration och mersmak.

Tisdag kväll: Läste Emil Wingstedts artikel i Skogssport om träning och blev tokmotiverad att träna. Kom på att min formtopp förra veckan kom efter en intensiv intervallvecka. Intressant, måste utvecklas. Tänk om dygnet hade fler timmar. Och tänk vilken tur att jag inte planerar min träning själv för då hade jag velat testa allt på en gång. Det hade inte blivit bra.
Onsdag morgon: fullsatt cykelsal, nya cykelskor, favvopass i repris, taggade deltagare. Avslöjade en orienterare på trimtexbyxorna. Komma in på mitt pass i trimtexbyxor och tro man kan vara anonym......

Tre motivationshöjare på 14 h. Ikväll väntar benstyrka. Roligt!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tyckte skorna blänkte lite fint! En modell som kan rekomenderas? Är dags att 10 år senare köpa ett nytt par för min del.

    2009-02-11 | 10:24:24
  • Sofia säger:

    Ja, visst är de fina? Det är ett par SIDI Giau - Ladies 2009 Black - Bronze. Efter första passet fick jag ont i fötterna men de verkar fina. Om inte annat är de ju snygga! Svart och guld! Jag beställde mina på nätet från england=billigt!

    2009-02-11 | 10:58:04
  • Britta säger:

    Testade passet ditt igår. Svettigt! Men hade bara ipod shuffle så jag såg inte hur mycket det var kvar av låtarna så det blev utan tidsinstruktion. Men passet blev då længre æn 45 min, undrar om du inte slængde på en ekstra valfri klættring??? Hur som helst, tusen tack och nu ær jag en timmes bra træning nærmare Vättern!

    2009-02-12 | 09:02:41
  • Sofia säger:

    Jo, du fick rosabandetpasset som är cirka 50 minuters cykel. På 45 minuter kör jag 3st 8-minutersblock.

    2009-02-12 | 09:53:36

Kommentera inlägget här: