Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Plats nio

Kategori: Träning

han där hemma sitter fast i en bilkö och det här var aldeles för roligt så här kommer en till....

På nionde plats:
70-20.
Den bortglömda intervallen. I mina unga år körde jag massor av 70-20. Och jag tror faktiskt att 70-20 fick mig att gilla intervallträning. Det är den fösta intervallen som jag minns att jag gillade springa och som jag sprang själv utan att vara på någon träning. Jag kan ha varit typ 17 år. Och jag körde 10 st i skogen hemma på en fin liten skogsstig. Jag minns bara att det var lagom jobbigt och kul. Detta var långt innan pulsklockor, målsättningar och träningsplanering. Det här var bara jag, en casioklocka och ren träningsglädje

Kommentarer


Kommentera inlägget här: