Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vinden vänder

Kategori: Träning

Den tekniska formen är god. Jag bommar minimalt. Det går lite långsamt med kartläsningen ibland, men bättre det än stora svängar. Självfötroendet är på topp- tekniskt. Jag gjorde vad jag skulle och orienterade bra hela helgen.

Fysiskt är det på rätt väg. Jag är stark och genomtränad. Jag orkar hela loppen men det fattas lite fart. Men känslan i kroppen är helt annorlunda, nu har det släppt. Nu kommer formen.

OCH MED GOD ORIENTERING HAR JAG NU AVGJORT SPIKTÄVLINGEN! Han där hemma är nu skyldig mig en tre-rätters middag med 3 olika drycker. Det enda jag ska göra den kvällen är att äta och ligga i soffan och såsa medan maten lagas och disken diskas. Vinsten får nog vänta till efter SM dock. Den kvällen är nog inte bra som formtoppning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: