Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Klurar och lurar

Kategori: Träning

Jag är inte sjuk. jag är inte frisk. Jag är hängig. Inte ont i halsen, men snuvig, inte feber, men varm. Inte däckad men lite ont i kroppen. Hur frisk skall jag vara för att följa med på SM-träningsdagen imorgon?. Hur mycket ger det att följa med och gå två pass. Riskerar jag att bli mer sjuk? Ger det lika mycket att sitta hemma med en kopp te och titta på kartorna? Jag har ju varit uppe en gång och terrängen kan jag ganska bra.

Sprintresultaten blev ur svensk synvikel bra! 2 medaljer för damerna men synd att Martin bommade bort silvret i början. Han verkar vara i ruggig form. Blir kul med stafett idag.

För mina vänner (utan att ha pratat med dem) så var det inga toppresultat. Jag vet att alla kan bättre utan att de på något sätt gjorde bort sig. Men idag tror jag PT tar VM-medalj. Jag tror på ett silver förTjeckien, efter Sverige såklart. Herrarna lite mer osäkert, men medalj tror jag på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: