Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fokus framåt.

Kategori: Träning

Det här känns skit. Kroppen värker och jag känner mig på gränsen till hängig. Luftrören är fulla med skit och de sista dagarna har jag hostat en hel del. Just nu är jag orolig för att få en sån här långdragen historia med luftrören igen. Pollenthalten har väl exploderat nu och även om jag inte har problem med pollen så har jag ju problem med partiklar i luft. Det var inte aktuellt med löpning igår (benen var väldigt tydliga med det)  men det blev en lång skön promenad på 90 minuter.

Men OK. Nu är det dagt. Nu blickar vi framåt. Vi fokuserar framåt. Jag är inte sjuk, jag behöver bara ett lugnt dygn till. Min bästa form brukar finnas i kroppen när uppvärmningen känns skit. Det är 1 dygn kvar till start och det blir en lång skön vila för kroppen.Det här kommer att gå kanon. SSSS!

(SofiaSnabbSäkerStark är mitt nya fokus innan start)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: