Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tillbaka på banan!

Kategori: Träning

Det är så härligt att känna sig stark och frisk! Idag känns allt bra. Inledde morgonen med en välbesökt morgonspinning och fick hålla igen för att inte dra på då kroppen kändes helt OK! Men jag vill inleda försiktigt och det blir ingen mer träning idag. Har anmält mig till 25-mannaträningen imorgon och skall försöka dra på lite då för att känna på hög fart. Men efter en aptråkig inledning på veckan känns allt plötsligt mycket roligare.

Dessutom blev jag uppringd igår och ombedd att leda en timma på rosa bandets 24 h spinning. Det känns jätteroligt. Så ni som inte skall springa Smålands, ta nu och anmäl ett lag. Alla pengar går till cancerforskningen. Sitter nu och filurar på temat på min timma. Blir det Le tour de frace, eller intervallpass no limit, eller helt enkelt spinn loss med Spiffa.... Fint pris väntar till den som hittar på mitt passnamn. Får också fundera på hur man lägger upp ett pass för några som skall cykla allt mellan 1-24 h i sträck. Imorse körde jag trappintervaller. Jag gillar ju köra intervaller så kanske kan det bli något åt det hållet ändå....



Kommentarer

  • Britta säger:

    Bra Sofia! skønt att høra.



    vi køper kanske radhus idag!?! tror Jonas kan bli nøjd med læget, æven om det inte ligger på Nordberg.

    2008-09-17 | 11:11:07
  • Sofia säger:

    Oj. Vad spännande!Var ligger det då? Hoppas det går vägen!

    2008-09-17 | 13:11:27
  • Christer säger:

    Hej Sofia

    Kul att du kommer och kör som instruktör!

    Vi ses den 25'e!



    Christer

    2008-09-20 | 18:49:02
    Bloggadress: http://www.rosabandet24timmar.se

Kommentera inlägget här: