Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Skön avslutning.

Kategori: Träning

Lite styrketräning på kvällen som avslutades med en kvarts massage. Skönt. Det var öppet hus på Sportlie igår med gratis massage så jag passade på. Så borde man avsluta alla träningspass.

2 av veckans 3 viktiga pass är genomförda på ett bra sätt. Ol-intervaller i tisdags och tempo igår. Nu återstår bara kvällens pass med god mat, vin och avslappning. Sen en lång skön lördag utan måsten. Förhoppningsvis infinner sig ett mentalt lugn och en längtan efter blodsmak, mjölksyra och stumma ben.

Jag vet vad jag kan och det vore skönt att å med sig ett bra resultat inör SM.

En liten oror gnager i bakhuvudet. Det värker lite bakom ögonen och jag känner mig lite tjok i halsen men jag har bestämt att det beror på att jag är fredagstrött. Så dess så. För säkerhets skull ska jag ta lite äppelcidervinäger och lite honungsvatten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: