Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Hur kan man ha dåligt samvete?

Kategori: Träning

Jag tränar i princip varje dag. Någon eller några dagar i veckan tränar jag två pass. Det är 2 veckor kvar till SM. Jag håller på att försöka vila kroppen till storform. Hur kan det då gnaga ett dåligt samvete över att man inte tränar? Jag känner lite som Lisa Nordén.  (fast kanske inte förhållandet 30-10 då...)

"Med all vila och taper känns det som att man sitter och blir småtjock och långsam. Trots att men vet att det snarare (okej då - helt klart) är motsatsen. Fast det är ju det om man är van vid 30 timmars veckor så känns en 10 timmars vecka löjligt liten. "

Vill ni veta vad Susanna Kallur svarade på detta får ni följa länken......

Efter att ha känt mig småtjock i någon timma igår tog jag en promenad och kom hem med 30 hallon. Idag ska jag fortsätta min formtoppning mot småtjock.

Kommentarer

  • Peter Carlsson säger:

    Hej Sofia!



    Jag har läst din blogg ett tag nu och jag är grymt imponerad av din träning. Din blogg är väldigt kul att läsa. Lycka till med tävlandet.



    /Peter

    2008-09-05 | 21:27:10
  • Sofia säger:

    Kul att höra från dig. Det var många år sen vi sågs! Djubgeltrummen går allt som oftast så jag har hyfsat koll på vad du gör nu för tiden.

    2008-09-08 | 09:05:33

Kommentera inlägget här: