Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

En blombukett och ett läkarbesök senare

Kategori: Träning

Han där hemma var en ängel idag och kom med blommor till en uppgiven tjej. Sen träffade jag läkaren som satte mig på ny medicin (eller nygammal rättare sagt) och dunderkur med  kortison. 2-4 dygn så skall du var tillbaka sa han. Hm. 48 timmar efter första dosen startar SM. Får jag hoppas  på några extra timmar och en sen start?

Jaja, jag har några timmar att brottas med beslutet. Åka upp och hoppas att 48 h räcker?  Vara hemma och njuta av höstvädret och göra något helt annat, ladda om och komma tillbaka och avsluta hösten strålande? Kan ingen annan bestämma?

Kommentarer

  • River säger:

    Vill du hjälpa till att göra en god gärning? Kolla in min blogg. Du är utmanad.



    Mvh/River

    2008-09-25 | 00:19:12
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: